lørdag den 14. maj 2011

Skøde"hund"

Jeg har tidligere fortalt om vores "plejebarn" Emil, der i virkeligheden er genboens kat ... men som hovedsagelig foretrækker vores residens. Om det er vores 2 andre katte eller os mennesker, der trækker er lidt usikkert. Sikkert er det, at han er glad for selskab og er en meget kælen kat.

Og som de fleste katte er han ret ligeglad med at "mor" lige er igang med at sy ... der må bare gøres plads .. og når der først er plads, kan man lige så godt gøre sig det behageligt!

 
Her syes der "Hope" stjerner og slappes af oven på en hård uge ... og reflekteres over at timerne i min gamle butik er talte. Jeg regner med at mandag er sidste åbningsdag på Vester Allé 2N i Hørning ... men heldigvis er det ofte sådan, at når ét kapitel slutter, så starter et nyt. Jeg glæder mig rigtig meget til at flytte i de nye lokaler ... men gruer lidt for pakning og flytning. Der er godt nok lidt mere af flytte med end sidste gang.

6 kommentarer:

  1. Det ser hyggeligt ud. Bare rolig - det med flytningen kommer til at gå som det skal! Og butikken skal hurtigt blive "køreklar" igen. Knus

    SvarSlet
  2. Hvor hyggeligt. vi glæder os så meget til at se din nye butik, spændende

    SvarSlet
  3. Hvor er det ærgerligt at der er så langt over til dig - ville gerne se din forretning en dag og ville supergerne deltage på weekendkurserne d. 18-19. juni... Men det må blive en anden gang. Glæder mig til at se billeder fra den nye butik når alt er klar!

    SvarSlet
  4. Det ser hyggeligt ud :-)

    SvarSlet
  5. Det var da utroligt med den kat. Det ser sørme hyggeligt ud. Det er jeg også helt sikker på at der bliver i den nye butik.

    SvarSlet
  6. look at that kittie! wow!!!!
    love your Hope star.
    Kathie

    SvarSlet