onsdag den 27. juli 2011

Tålmodighed/ patience

kære kunder, kursister og abonnenter
Min postkasse flyder over med tilmeldinger til efterårets kurser og cafeer ... og "rykkere" fordi man ikke har hørt fra mig endnu.
Jeg skal nok vende tilbage hurtigst muligt til jer alle sammen ... så snart jeg har fået lidt overblik. Tilmeldingerne bliver taget i den rækkefølge jeg har modtaget dem.

Selvom der står "ferie" i kalenderen endnu, så har jeg faktisk været på arbejde på skolen i dag ... igen. Sammen med en kollega er jeg igang med at forberede engelskundervisningen for de kommende 9. klasser. Det har vi efterhånden brugt en lille uge på - og vi er ikke færdige endnu ... og det var så "bare" engelsk ;-)

1 kommentar:

  1. Jamen så skal jeg nok være tålmodig, sad lige og overvejede om jeg skulle skrive til dig.
    Hilsen
    Jeanette

    SvarSlet