tirsdag den 23. august 2011

I kassevis

ankommer varerne i disse dage ... med det sidste som vi liiiiiiiiiige skulle bruge inden weekendes træf. "Mor, du kan jo åbne dit eget posthus", blev der sagt til mig i dag ... og de ER ellers vant til pakker her i huset.

Således er postmanden indenfor de sidste par dage kommet med nye Sewline produkter

Friske forsyninger af mønstre og det helt nye broderusk hæfte, "Festlige Broderusk" fra Northern Quilts

og en masse ander mønstre, som Helene Juul Designer er eneforhandler af i Danmark. På Northern Quilts blog kan du se en lille filmsnut med indtryk fra dette nye hæfte.

Den søde postmand har i det hele taget bragt mange herligheder til huse ... også "varm fra trykken" den spritnye bog "History Repeated"
... jeg lover, det er GUF for os, der kan lide reprostoffer og at kopiere antikke quilts. Bogen er skrevet af 2 medlemmer af Texas quiltegruppen "19 Century Divas", som er en flok quiltere, der har det tilfælles at de kan lide antikke quilts og gerne ynder at bytte blokke syet i reprostoffer og traditionelle mønstre.

De har udstillet deres smukke quilts ved flere lejligheder og nu kan de altså også ses i bogform.
Ingen af disse ting ligger i netbutikken endnu .. men jeg HAR dem og medbringer dem (og MEGET ANDET) til træf i Odense Congress Center her i weekenden 27.-28. august. Vores stand er nr. 47, kom gerne forbi og sig hej.

Selv har jeg været "nedlagt" af noget mavevrøvl de sidste par dage ... jeg har nogle "rejehaler" (er de ikke lavet af en form for sammenpresset fisk? De har i allefald ikke meget at gøre med rejer) i mistanke, men det vides ikke med sikkerhed. Jeg håber at være helt frisk igen til weekendens store begivenhed.

4 kommentarer:

  1. UH!! det ser godt ud. Men der er hemmeligheder, nye varer, og hvad ved jeg. Og jeg skal ikke på træf. Lige før jeg græder:)Men så kan jeg vel se det når I kommer hjem, og det glæder jeg mig til:)mon der er tråd?? Knus

    SvarSlet
  2. Uha, hvor jeg glæder mig til at se Divaernes bog.
    Pøj pøj og god bedring til dig, kære.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
  3. Uha, den ligner en af de bøger man må eje.
    God bedring, håber du kommer oven på inden træffet.
    Vi ses i Odense.

    SvarSlet
  4. Jeg håber du er i bedring, og er klar til weekendens strabadser.

    SvarSlet