lørdag den 31. december 2011

Godt Nytår

Kære blogvenner, kunder, kursister og alle andre, der måtte læse med her.

Jeg kan vist lige nå at ønske alle et GODT NYTÅR inden det for alvor brager løs her.

Tak for året, der gik ... jeg glæder mig til at tage hul på det nye år sammen med jer. Pas godt på jer selv og alle andre derude - jeg bliver INDENDØRS, da jeg hader fyrværkeri.

Det meste af årets sidste dag er blevet tilbragt med at gøre forårets nye kursusprogram klar. Det kan nu ses og downloades på butikkens kursusside.

Et af mine nytårsforsæt må være ikke altid at vente til sidste øjeblik med at få gjort tingene ;-)

Nytårshilsener
Helene

3 kommentarer:

  1. Godt nytt år til deg også!
    Håper det blir et år med god helse og masse kreative og sømmelige aktiviteter :-)

    SvarSlet
  2. godt nyttår! Så pen du er på fotoet!

    SvarSlet
  3. Også godt nytår til dig og dine. Det er et godt billede af dig.
    Dit nytårsforsæt har jeg prøver på i mange år, men jeg håber det lykkes for dig.

    SvarSlet