lørdag den 26. maj 2012

NQT 2012: Udstilling af gruppen Sting's værker

Jeg elsker artquilts - sikkert fordi de er så anderledes end det jeg selv laver. Jeg er jo ligesom selv aldrig rigtig kommet ud af 1800-tallet ;-)

På NQT 2012 i Ålborg var der en lille særudstilling af den norske Art Quilt Gruppe Sting's værker, og jeg var så heldig at træffe en af gruppens medlemmer, Merete Veian, personligt også. Merete og jeg "har kendt" hinanden siden 1999 tror jeg. Vi "mødtes" i en online quiltegruppe og har haft on/off kontakt siden da pr. mail. Det var skønt at MØDES rigtigt og få sat et menneske af kød og blod på navnet. Merete har bloggen "En rejse med små (s)ting i bagagen"

De følgende billeder har jeg selv taget med mit lille (gamle) digitalkamera og viser nogle af Merete's og de øvrige medlemmer af Sting's værker og detaljer af disse. Et par af mine favoritter:

Summer in the City af Ragnhild Eckhoff Kjenne

detaljebilllede

"Ensom, tosom, tresom" af Merete Nybro Berg


detaljebillede

"Bang :: take that" af Merete Veian


detaljebillede

Har du lyst til at se lidt flere af Sting's værker, så har jeg lavet et lille flickr-album


1 kommentar:

  1. Veldig hyggelig å møte deg også, i det virkelige livet, og takk skal du ha :-)

    SvarSlet