fredag den 20. juli 2012

Halvvejs gennem årets BOM

Hvert år i januar måned starter jeg en ny BOM op i repro-stoffer syet i hånden over pap. I år hedder den "8-pointed Star Sampler BOM" og er som navnet siger en sampler (= forskellige blokke), alle sammen af typen 8-takket stjerne.

Farveholdningen i år er forskellige 1800-tals blå, fortrinsvis indigo- og kadetblå og lyserøde/pink stoffer, de fleste af typen double pink samt forskellige shirtingsbaggrunde til hver blok. Det er en af de typer BOMs som jeg også selv nyder at sy - netop fordi det er nye stoffer og en ny stjerne hver måned.

Jeg tænkte at jeg ville vise de stjerne, der er syet ind til nu, hvor vi er halvvejs igennem året.

1. måneds stjerne, "Pin Wheel Star"

2. måneds stjerne, "Western Spy"

3. måned, "Star Flowers"

4. måneds blok, "Pole Star"

5. måneds blok, "Shooting Star"

6. måneds blok, "Flying Bat"

Nu kan jeg forestille mig, at abonnenerne er begyndt at spekulere på, hvordan disse stjerne mon skal samles, da mine BOMS (som regel) altid er "mystery BOMs", altså jeg afslører først det endelige design til slut ;-)

BEMÆRK: Der er ikke ledige pladser på denne BOM, men jeg starter en ny BOM op til januar 2013

I butikken er der nu 10 af disse pink og blå 1800-tals stoffer fra BOM projektet til salg, se under nyheder

5 kommentarer:

  1. Flotte blokke, kære Helene :-).

    SvarSlet
  2. Super flotte stjerner. Jeg er helt vild med nr. 6.

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare flotte, og giver da lyst til at sy nogle stjerner.

    SvarSlet