torsdag den 23. august 2012

Turen går til Roskilde...

Så er bilerne pakket til bristepunktet med nye flotte modeller - store som små - lækre stoffer, fine bøger og mønstre, syartikler og en masse gode TRÆF TILBUD (som f.eks. udvalgte stoffer til billig pris og nedsatte bøger og magasiner). I finder os på stand nr. 17.

Kom og hils på os ... og få mulighed for at se "giraffen" ...
... øh jeg mener min søde norske veninde Wenche Wolff Hatling fra Northern Quilts. Wenche er kvinden bag de fine broderusk mønstre, som Helene Juul Design har eneforhandlingen af i DK.
 
Det er også Wenche, der har designet vores gratis mønster i år ... så handler du hos Helene Juul Design på træffet i Roskilde, får du et fint stitchery mønster med i posen ... helt gratis ... så længe lager haves!
 
... og nu må jeg vist se at få gjort mig klar og få pakket rejsetasken. I morgen skal jeg lige på arbejde på skolen et par timer, før næsen vendes mod Sjælland, nærmere bestemt Roskilde Kongres Center, som lægger hus til Dansk Patchwork Forenings årlige træf.
 
Bemærk at butikken i  Kolt er LUKKET fredag den 24/8, lørdag den 25/8 og tirsdag den 28/8!

1 kommentar: