søndag den 17. februar 2013

Lækker tråd ... nu lidt dyrere

Ny har jeg en godt brugt Vinterferie til salg her ;-)
Men, jeg har nydt det i fulde drag ... og har både fået slappet af og også fået gjort nogle af de ting, som jeg havde sat mig for at jeg skulle nå i min ferie. Selvfølgelig ikke det hele for af en eller anden grund tror man altid at man kan nå mere end man gør!

Det er dejligt at have fået ladet sine "batterier" op. Jeg kan altid mærke, at når jeg har mere end blot et par dages fri i træk, så begynder de kreative safter at stige lidt igen. Den kilde føles ofte meget tør i det daglige. Kreativitet kommer ikke af sig selv, den skal næres.

Jeg har også fået syet, både på et par nye modeller og på min "kasser". Nu har jeg 14 rækker syet sammen to-og-to og TROR jeg er ved at nærme mig den længde tæppe skal have.

Både lige før og i Vinterferien er der kommet nye varer, så der er lidt nyt at kigge på, når jeg åbner butikken igen på tirsdag den 19. februar. Der er bl.a. kommet en ny forsyning fra Valdani med både perlegarnet som er utrolig lækkert at brodere med

 

men som også er SÅ FINT at lave den såkaldte "big stitch" quiltning med
 
Perlegarnet ligger i små balls af 100 meter og koster Dkk 39,- pr. rulle
 
og så er der kommet nye forsyninger af (nogle af) valdani 35wt quiltetråd
 
Quilteråden findes både i 500 meter og 1000 meters spoler (ikke alle farver findes i begge str.), og koster henholdsvis Dkk 59,- og 99,-
 
Det er simpelthen UMULIGT at have alle farver hjemme, men jeg vil gerne bestille hjem, hvis der er noget man mangler - hvis man har lidt tålmodighed. Det kan nemlig ikke betale sig bare at bestille én rulle tråd ;-)
 
Valdani har sat prisen op på deres tråd, derfor mærker I som kunder også en mindre prisstigning ... men mon ikke det går, når jeg nu har haft samme priser i de sidste 7 år?
 
Hm ... og hvad skal jeg nu bruge resten af søndagen til???
Hvad gør I andre?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar