torsdag den 28. marts 2013

Ren forkælelse!!!

Ja, jeg blev jo halvrund i går, som der var én der påpegede ... og det blev så fejret på behørig vis. Nu har vi en del børn hver især ... og selvom de fleste for længst er flyttet hjemmefra og nogen af dem flyttet til hovedstaden, så kom de alligevel hjem til fødselsdag i går allesammen ... også "sviger-pap-børnene".

Det var rigtig hyggeligt og jeg blev begavet så det halve kunne være nok. Ud over de mange søde hilsener jeg har fået pr. mail og facebook mm, har jeg fået blomster og chokolade fra kunder og kursister i sidste uge ... og igår fortsatte så gaveregnen.

Fra egne børn var der en fantastisk film "Niceville" på BlueRay samt en Herstal urtekværn, fra Alberts unger et sjov "Hoptimist" thermokrus  samt lækker cremer fra Biotherm.

Min søde veninde Anne-Mette, apotekerdamen, er næsten altid også leveringsdygtig i lækker creme ... hun har efterhånden fundet ud af, hvis hun ikke forsyner mig løbende, så får jeg altså ikke smurt creme på kroppen ;-)
Cremen var pakket i den fineste "Peek-a-boo" taske i lækre forårsfarver.

Fra min søde syveninde, Karin, var der en rigtig sød nålepude med indbygget "skraldespand", syet i brune og doublepink reprostoffer.

Fra manden i mit liv et lille hjemmelavet kort ... der afslører, hvad pengene i brevet skal bruges til ... sommerens længe ventede tur til USA


Fra mine forældre var der også et brev med penge ... så mon ikke de bliver sat til side til USA-turen

... og gaven fra mig selv ... til mig selv
 
En bog jeg har ønsket mig siden den udkom for et par år side .... om de mange flotte antikke australske quilts skrevet af Anette Gero og med mønstre til hele 29 af dem lavet af Kim McLean. Nøj, hvor er den lækker ... og dyr!
 
Nu vil jeg nyde Påskedagene ... og de skal helt sikkert inkludere både syning og nærstudering af denne bog.

3 kommentarer:

  1. Gratulerer med overstått dag, så mange fine gaver du fikk.

    SvarSlet
  2. Congratulations - some lovely gifts. I have this book too - so much to look at and so much inspiration!
    Hilda

    SvarSlet
  3. Happy belated birthday..........I have Annette's book too and it is gorgeous.....enjoy........

    SvarSlet