mandag den 22. april 2013

Åbningstider i uge 17

Lærere-Lockouten har stadig indflydelse på butikkens åbningstider ... og i denne uge har vi oven i købet også et par helligedag.


Butikken har derfor åbent i denne uge tirsdag formiddag, men BEMÆRK at åbningstiderne er ANDERLEDES end de plejer at være, da jeg skal til et møde i Vejlby-Risskov Hallen kl. 13.00 og derfor skal med en bus kl. 11.36 her fra Kolt.
 
Butikken har derfor åbent fra 9.30-11.15

Fredag den 26. og lørdag den 27. april er der lukket pga. Bededag ... og konfirmationen vi har her i huset på søndag!

Der er nok nogen af jer, der tænker at I ikke rigtig har hørt mere til den konfirmationsquilt jeg startede på i Påsken??? ;-)
Den har desværre (også pga. denne lockout) ligget stille siden Påsken, men her i weekenden tog jeg en ordentlig tørn og fik syet alle mine strimler sammen til toppen.


Nu skal der skæres lidt rundt i den og syes sammen igen ... og så håber jeg at jeg i det mindst er i stand til at pakke en færdig top ind og give min søn den som en lille EKSTRA gave på søndag. Så må vi se om jeg ikke kan få (maskin-)quiltet den forholdsvis hurtigt så han også kan tage den i brug.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar