fredag den 26. april 2013

Butikken er lukket i morgen lørdag 27. april

Det er Bededagsferie - og tid til konfirmation her i huset (søndag), så butikken er lukket i morgen lørdag 27. april. Det er yngstemanden, der nu er blevet så stor, at det er hans tur.

Om han drømmer om en pose penge som gutten her på billedet ved jeg ikke ... men der skal nok blive til den nye computer, som vist nok er hans hedeste ønske.
billede lånt her

Det famøse tæppe syr jeg stadig på i skrivende stund, men der skal nok blive en top at pakke ind til søndag .. og så har jeg en veninde, der måske i et letsindigt øjeblik tilbød at quilte det efter konfirmationen ;-)

Næste åbningsdag i butikken er på tirsdag, hvor jeg har åbent fuldstændig som normalt (læs før lærerlockouten) fra kl. 10-13 med sycafé til kl. 12.30.

Nu kom det så det ventede regeringsindgreb - for at "redde" 9. og 10. klasses prøverne (som om at det er ligegyldigt at eleverne mangler 4 ugers undervisning???).

Jeg ved ikke rigtig hvad jeg mene om det. Jeg har det stadig UNDERLIGT med det hele. Er både vred og trist over at det endte sådan (fremfor en forhandlet løsning), men også glad for at det nu er overstået. Ikke mindst økonomien har været en stor bekymring for mig som enlig forsørger … og nu bliver det da ”kun” en enkelt månedsløn der kommer til at mangle.

... og så glæder jeg mig helt vildt til at komme tilbage til "mine børn" igen på mandag.

1 kommentar:

  1. Bare roligt - det var ikke et letsindigt øjeblik! God dag til Jer alle og stort tillykke med gutten. Knus

    SvarSlet