mandag den 8. april 2013

Grundet lærer-lockout er butikken kun åben fredag og lørdag i uge 15

Som bekendt er jeg og ca. 60.000 af mine kolleger stadig lockoutet fra vores arbejdsplads. Det betyder at også denne uge er fyldt med aktiviteter jeg nok aldrig troede jeg skulle komme til at deltage i ... som da jeg f.eks. deltog i et stort "Vi holder os i form for folkeskolen" løb ved Tangkrogen i dag.

Billedet er lånt her
 
Hvor man for øvrigt kan læse mere om arrangementet
 
Igen i morgen er der aktioner, der bl.a. inkluderer vores efterhånden sædvanlige manifestation ned på Viby Ringvej fra 7.45-8.15 og fra 9.30-10.00 laver vi i samarbejde med lærerne fra Viby Skole en happening/ event - noget som muligvis ville kunne karakteriseres som en "flashmob" på Viby Torv ... og så fortsætter aktiviteterne ellers med aktiviteter alle dage.
 
Hver dag samles vi i en kollegas fælleshus til "fagligt" møde, hvor vi planlægger næste dags aktiviteter og har socialt samvær. Det er også vigtigt at holde sammen, når man står i sådan en vanskelig situation ... som nok ikke bliver nemmere, når vi engang får lov at komme tilbage på skolerne igen og efterfølgende skal implementere det som, der bliver presset ned overhovedet på os ... og så FORSØGE at få "verdens bedste folkeskole" ud af det!
 
Nå, men det som jeg ellers forsøgte at fortælle med det blogindlæg er at butikken derfor IKKE er åbent i morgen tirsdag, men igen som i sidste uge fredag og lørdag (normal åbningstid).
 
Jeg GLÆDER mig til at alt dette er overstået igen må jeg indrømme ...

1 kommentar: