onsdag den 1. maj 2013

Knockout!

Uha, jeg har det som en bokser, der har gået mange runder og til slut er blevet slået ud på knockout
billedet lånt her
 
Efter en veloverstået konfirmation søndag (billeder følger af både konfirmand og hans quilt i et andet indlæg) var jeg SÅ TRÆT mandag. Det var der jo ikke noget at sige til og mandag var i det hele  taget en meget bevægende dag. Det var SÅ SKØNT at være tilbage på jobbet og se kolleger og elever igen, men også en dag som "rev tænder ud".
 
Tidlig tirsdag morgen vågede jeg så til det som skulle blive en lang ørkenvandring til toilettet hele tirsdagen. Jeg har overhovedet ikke været i stand til at holde hverken vådt eller tørt i mig og tilbragte dagen i seng. Baktusserne er højst sandsynligt hoppet på mig til konfirmationen, da vi er 5 ud af mit lille selskab, der har været syge!
 
Rigtig ærgerligt når nu det skulle være den første alm. tirsdagsåbent i butikken ... noget jeg ved "mine tirsdags-damer" har set frem til - og det samme har jeg.
 
I dag er jeg bare SÅ SLAP i koderne, så det er et held at det er 1. maj og dermed fridag. Jeg skulle have været på Tangkrogen og give Helle Thorning en "varm" velkomst sammen med mine kolleger, men det bliver der altså ikke til noget af for mit vedkommende. Jeg har det som sagt som om jeg har fået BANK og er noget slap i koderne i dag, så jeg vil prøve at tage en slapper i dag og se om mon ikke de viser statsministerens tale fra Århus på tv.

1 kommentar:

  1. Rigtig god bedring, jeg håber du snart er frisk igen.
    Knus Hanne

    SvarSlet