lørdag den 18. maj 2013

Pinsesyning

Atter udsigt til et par dage med tid til fordybelse i sytøjet ... HERLIGT.

Jeg har derfor fundet en gammel UFO frem og støvet den af ... store hexagoner i lækre farver. Stofferne er ALT MULIGT; designerstoffer, 1930er stoffer, 1800-tals shirtings ... og hvad skabet nu rummer. Bare farven er rigtig, kan det bruges.

Jeg er mere end halvvejs igennem projektet ... så hvis jeg nu prøver at sy lidt mere kontinuerligt, så er der snart håb om et færdigt projekt.

Jeg tænker dog også at jeg skal videre med mit puss in the corner projekt, men det er symaskinearbejde. Hexagonerne passer til lidt håndnusseri i sofahjørnet mens vi ser Melodi Grand Prix.

3 kommentarer:

  1. Har du UFOer? ;-)). Er det rykket lidt på denne? Jeg elsker disse quilte med en enkelt skabelon.
    Knus
    Anne-Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Om jeg har?!?!? Jeg holdt op med at tælle engang jeg nåede til 50+ ;-)
      Ja, der er også rykket på denne hexagonquilt. Den er vel 2/3 færdig på nuværende tidspunkt.

      Slet
  2. Det ser godt ud, men er der en enkel måde at skære hexagoner på.
    Hilsen Hanne H.

    SvarSlet