mandag den 10. juni 2013

En tur i haven ... med en bog eller to?

Så er bogen flere har ventet på også kommet her til matriklen. Hollandske Petra Prins' og Ann Moonen's fælles bog "Promenade in a Dutch Garden". Bogen koster Dkk 399,- og er endnu en UUNDVÆRLIG tilføjelse til din bogreol, hvis du kan lide antikke quilts og reprostoffer.

Der er også kommet nye eksemplarer af Di Ford's første bog "Primarily Patchwork", som blev revet væk i første omgang. Det gik så stærkt at jeg hverken nåede at få den på hjemmesiden eller sikre mig et eksemplar selv ... og det går jo ikke ;-)


Dkk 330,-
 
Og endelig endnu et par eksemplarer af bestselleren "Feathering the Nest" af Brigitte Giblin, som jeg har langet ud over disken, som var det varmt brød. Også en FANTASTISK bog, Dkk 299,-
 
 
 
Jeg har ikke engang fået dem ud af kassen endnu (på nær et eksemplar til mig selv) ... og guderne må vide, hvornår jeg får tid til at lægge dem i netbutikken ... og om der mon er nogle tilbage, når jeg når dertil, men nu har jeg da skrevet her og på Facebook at jeg har fået dem!

2 kommentarer: