søndag den 22. september 2013

Besøg fra Norge

I går lørdag efter lukketid fik jeg besøg af 25 norske damer fra Tønsberg Quiltelag.


Det var en flok søde og meget interesserede quiltedamer og de blev i butikken i omkring 3 timer, hvor de hyggede sig først med lunch (som frokost hedder på norsk), som vi havde stillet klar til dem og så tog de sig ellers flere ture rundt i butikken, hvor de kiggede på det hele ... og fik handlet en del.

 
 
 
 
Anne var kommet for at give damerne en lille demonstration i syning i hånden på amerikansk
 
Billedet har jeg lånt på quiltelaget's blog hvor kan du læse mere om deres Danmarks tur. Jeg  var så heldig at Kari havde tid til at kigge forbi og hjælpe mig med at lave kaffe/the og gå til hånde, da jeg var godt beskæftiget med at skære stof og betjene de norske damer ved kassen. Tusind tak til jer begge! 
 
Albert hentede de mange sandwich, stillede sit fotostudio til rådighed som "frokoststue" og havde da også tid til lige at knipse et par fotos inden han skulle hjem og se Formel 1 på  tv.
 
Der er blevet lagt flere fotos ind i butikkens flickr-album

2 kommentarer:

  1. Velbekomme. Det var rigtig sjovt at være med til, selv om jeg godt nok var træt i benene, da jeg kom hjem. Jeg er slet ikke vant til at stå op så længe.

    SvarSlet
  2. Jeg takker også for en flott dag og opplevelse!

    SvarSlet