mandag den 28. oktober 2013

Mrs. Billings BOM café aflyst i aften pga. stormen

Der er nok ikke mange, der vil våge sig ud i vejret her til aften ... og det er vist også lykkedes mig at få en sms igennem til de fleste af dem, som skulle være kommet til BOM café her til aften.

Jeg har valgt at aflyse. Det er nok bedre at vi alle bliver under eget tag her til aften. Det behøver jo ikke forhindre os i at sy selvom det rusker gevaldigt derude, men jeg synes det er for risikabelt at køre fra Horsens, Skanderborg, Hedensted, Kolding, Odder og hvor de søde damer nu kommer fra.

Håber alle er nået godt hjem og i sikkerhed under eget tag?
Jeg mangler stadig den ene af mine drenge, som nu er på vej hjem inde fra Århus her ved 17.30-tiden.

Pas på jer selv og hinanden derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar