mandag den 20. januar 2014

Butikkens åbningstider i denne uge

Jeg er stadig sygemeldt. Det går heldigvis fremad her - men meget langsomt. Efterhånden også FOR LANGSOMT for mit temperament ;-)

Jeg kan dog hverken passe det ene eller det andet job endnu, men butikken har 2 åbningsdage i denne uge; i morgen tirsdag passer Elisabeth butikken fra kl. 10-13 og på fredag er det Maria fra kl. 15-17.30.

Lov mig at være søde ved dem ... og medbring gerne kontanter, da ingen af dem helt er trænet i at bruge kortterminalen. Kontanter kan forøvrigt hæves oppe ved Super Brugsen i Kolt, hvis man er kommet afsted uden.

Tag gerne et sytøj med i morgen, da der også er café fra 10-12.30 tirsdag


Jeg beder stadig om TÅLMODIGHED ... jeg kan endnu ikke tåle at sidde særlig meget ved computeren og er så småt ved at arbejde mig igennem de mange hundrede mails jeg har fået i løbet af de sidste 2 uger, men det tager tid. Så har du sendt mail til mig og ikke fået svar, så kommer det nok. Det hjælper i alle fald ikke at rykke mig ;-)

1 kommentar:

  1. God bedring! Godt du har et par friske piger til at hjælpe - det sætter vi sytøser også pris på ;-)

    SvarSlet