onsdag den 1. januar 2014

Det var kattens...

som sådan en 1. januar kan være forbi i rasende fart.

Nå, ja men det var da også langt ud på natten før vi fandt vores senge ... og det betød at hele dagen blev forrykket  ... morgenmad ved 11-tiden, frokost ved 15-tiden .. og tja, så må vi se hvornår vi får lyst til "aftensmad". Det bliver under alle omstændigheder noget let. Der er stadig æg, rejer og laks, så det bliver nok noget i den stil.

... og æv, i morgen er det hverdag igen.
Eller dvs. skolen starter, både for mig og mine unger. Butikken holder stadig lukket et par dage endnu. I finder mig "på pinden" igen tirsdag den 7. januar.

I dag har jeg lagt sidste hånd på mit kursusprogram, men nu gider jeg ikke arbejde mere for i dag, så det bliver først lagt på nettet i morgen eller fredag. Men, jeg kan da afsløre så meget at det er et rigtig godt program som jeg og mine undervisere har stykket sammen til jer.

... og bare for at have lidt billeder med i dette blogindlæg kommer her et par helt dugfriske fotos af vores 2 skønne katte-piger, Cindy og Lea. Cindy er den udadvendte og menneske-glade kat, der elsker at gøre sig til foran kameraet. Lea er langt mere sky og foretrækker katte fremfor menneske selskab og ofte søger alene. Her er hun "fanget" i vasketøjskurven.

 
 
 
 
 
Alle fotos er naturligvis af husfotografen
 

4 kommentarer:

  1. Godt Nytår.
    Hvor de søde begge dine katte.
    Dejligt du har fået tid til lidt syning i juleferien også
    Hanne

    SvarSlet
  2. Godt nytår til jer. Vi glæder os til at se dig på pinden igen. For at være lidt skade fro. " jeg tager lige et par ferie dage mere" :-)

    SvarSlet
  3. Godt Nytår, kære Helene. Selv om jeg jo ikke er et kattemennekse, så må jeg tilstå, at jeg da synes, det er nogle skønne fotos af begge jeres damer og jeg med glæde ville nusse dem lidt ;-)).
    Knus

    SvarSlet
  4. Godt nytår.
    Hvor er de søde dine små misser. Det er sjovt at tungen stikker lidt ud. Det gør den også nogle gange ved Kisser.
    Jeg havde kun juleferie den 27. ellers har jeg været på arbejde, så min juleferie forsvandt også hurtigt.

    SvarSlet