onsdag den 18. juni 2014

Stash abo pakke for juni klar til afhentning...

Stash abonnementet er blevet noget af et tilløbsstykke. Antallet af abonnenter stiger fra måned til måned ... ... og det er jeg naturligvis rigtig glad for. Men faktisk gør de flotte stoffer i de glade farver i sig selv mig rigtig glad i det hele taget; det er som at få en indsprøjtning af vitamin hver måned, vitamin Q(uilt) :-)

Det er enormt inspirerende for mig at finde og vælge de helt rigtige farver til jer abonnenter. Nogle farver går det let med, og jeg får måske købt meget mere end de 6 stoffer I skal have i abonnementspakkerne ... og så har jeg alverdens kvaler med at vælge DE HELT RIGTIGE. Forleden sad jeg faktisk med modas repræsentant og valgte farver ud til NÆSTE ÅRS stash abonnement. Det er om at slå til, når man pludselig ser den PERFEKTE gule eller blå.

Andre farver er det vanskeligere med ... fordi der er nogle farver, som måske ikke er så meget "oppe i tiden", som man siger. Men, så får jeg købt en bolt i ny og næ ... og pludselig er der nok til en abonnementspakke. Det er også derfor I ikke får dem i farvehjulets "rækkefølge". Jeg forsøger dog at sørge for at I får tilstrækkelig afveksling; f.eks. ved at give jer varme farver den ene måned og kolde farver den næste ... og jeg forsøger også at tænke lidt på hvilken farve, der kunne inspirere den pågældende måned.

Denne måned er orange og jeg synes at farven passer helt forrygende til al den sol og det varme vejr vi er så heldige at have haft stort set hele juni måned.


Stash pakken indeholder som altid 6 forskellige stykker stof; en ensfarvet kona cotton og 5 stoffer med print, enten fqs eller ½ meter stykker. Pakkens pris er Dkk 199,- for den lille og 399,- for den store.

Stofferne denne gang er fra Free Spirit, Michael Miller, Art Gallery, Windham og Timeless


De, der skal have pakken tilsendt, vil få en faktura med betalingslink i deres mailboxe en af de nærmeste dage...

1 kommentar:

  1. Dejlige solskinsfarver, som du skriver:" de er lige til at blive glade af".

    SvarSlet