torsdag den 20. november 2014

Udstilling af tidligere års Design Udfordringer!

Jeg glæder mig RIGTIG meget til weekenden!
Det gør jeg faktisk altid ;-) men denne gang glæder jeg mig ekstra meget.

Jeg skal nemlig til Låsby og se en patchworkudstilling arrangeret af Jonna Baastrup på hendes dejlige gård. Også i år har jeg "en vis andel" i projektet idet det igen er quilts syet på kurser hos mig. Nogle af jer husker måske sidste år, at der var en udstilling af Sarah's sampler quilts samme sted?

I år er Jonnas valg faldet på de meget spændende quilts, der er kommet ud af mine Design Udfordringer. Der vil være quilts og/eller toppe, der repræsenterer alle år og udfordringer; 2009, 2010, hvor vi også havde en "Pusle-sammen-weekend", hvor vi var sammen om at sy vores blokke sammen. Der vil også være eksempler på 2011 Design Udfordringer, fra 2012 og fra 2013, hvor vi helt udsædvanligt syede efter samme forlæg, nemlig mønstret Green Tea & Sweet Beans af Jen Kingwell.

Da jeg jo har været "fødselshjælper" på processen har jeg et helt særligt forhold (kan man sige sådan om quilts???) til de projekter mine kursister har fået ud af at være med på udfordringerne ... meeen det er ikke alle jeg har set færdig ... så som sagt ... jeg GLÆDER mig.

Udstillingen foregår på Østerskovgård”, Østerskovvej 20, 8670 Låsby i kommende weekend Lørdag d. 22. november kl.10-16 og Søndag d. 23. november kl.10-16.

Ikke nok med det ... men så er der også boder/julemarked af Kreative hænder, hvor man kan købe hjemmegjort kunsthåndværk af mange forskellig slags. Bl.a. finder du butikkens Elisabeth, der står der med sine fine nisser. Patchworkudstillingen & cafeen har desuden efterfølgende åben hver efter middag indtil d. 28 november, i tidsrummet kl.14-17.

Læs mere på plakaten herunder (klik på den, så bliver den større)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar