torsdag den 6. november 2014

Vinderne af min Give-Away

Der er sikkert nogle, der har ventet utålmodigt, men her kommer endelig (trommehvirvel) afsløringen af, hvem der har vundet i min Give-Away.

Jeg har udlovet præmie til de 3 bedste forslag til opbevaring på eller indretning af syrum. Der er kommet mange gode forslag ... også til hvem som skulle vinde. Jeg har tænkt og vurderet og er kommet frem til at følgende skal have en præmie.

Jette Ibsen, som har lavet en designvæg, der ikke fylder ret meget og oven i købet har sendt "opskriften" med.

Jette skrev:
Jeg vil også gerne byde ind i din konkurrence med et godt tip til dit syrum. Jeg har lavet en designvæg som er nem at pakke sammen, som ikke fylder ret meget og som kan anvendes mange steder.



 I den vedhæftede fil er der nogle fotografier og en vejledning til hvordan jeg har lavet den.

Næste præmie går til Susanne fra Tappernøje, som havde et smart råd til opbevaring af vat. En rondel fra IKEA, der egentlig er til opbevaring af legetøj, men som giver en smart løsning på opbevaring af vat som jo fylder godt.


Og den sidste vinder af min Give-Away er Susanne Jacobsen, der skrev:
"Det vigtigste i sådan et rum?
Helt klart en ekstra stol, så man kan dele syglæden med andre"

Hvis disse 3 vil sende mig en mail på helene snabel a helenejuul dot dk og skrive jeres adresse til mig, så skal der kommer en lille pakke en af de nærmeste dage.

OG TUSIND tak til alle jer, som sendte bidrag ind. Der var RIGTIG MANGE gode ideer ... men jeg skulle jo vælge!

3 kommentarer:

  1. Stort tillykke til de heldige vindere. Tak til alle for dejlig inspiration til syværelset/syhjørnet :-).

    SvarSlet
  2. Tillykke til vinderne. Det er gode ideer, som vi alle kan bruge.

    SvarSlet
  3. Tillykke til vinderne - det er gode foreslag du har valgt og som er noget ud over det sædvanlige af indretnings tips - de valg som de har gjort med væg og vat og ja da.. en stol til besøg i værelset....... Så se selv IKEA kan ikke slå sådan alligevel simple ideer.......... Men jeg håber de blive glade for dine dejlige stoffer som du har i !!!! Ja ved ik om det er overskud - Og syns det er så flot at give SÅ meget væk af egen gennem tiderne længe samlede satsh....... TILLYKKE igen til de heldige..... ;-)

    SvarSlet