søndag den 2. juli 2017

Sommerferie! :-)


Så er det endelig blevet min tur til at holde ferie!
Den er ekstra tiltrængt i år, hvor jeg har haft afgangsprøver med mine 9. klasser. Det har været en sej omgang med alle de prøver - men også mentalt hårdt at skulle sige farvel til de dejlige unge mennesker, som har været "mine" børn i 5 år. Jeg kommer til at savne dem helt vildt!

Butikken i Kolt er lukket hele juli - men bortset fra min sædvanlige første uge hos mine forældre på Lolland - står den på ferie på hjemmematriklen. Der er jo en vis person, som allerede i februar skød sit feriebudget af på en HELT IGENNEM FANTASTISK rejse til Savannah, Georgia, USA (som man forøvirgt kan læse mere om i Kludemagasinet, der netop er kommet på gaden).

Jeg håber derfor på en dejlig sommer a la den på billedet herover ... men indtil videre lover  det ikke for godt. Jeg skal dog sy og sy og sy ... og det kan man heldigvis også gøre indendørs ;-)

Skulle det ske at du er turist i sommerlandet og havde håbet at besøge butikken, så kan du prøve at kontakte mig. Jeg åbner gerne, hvis det ellers passer ind i mine planer.

Butikken åbner igen fredag 4. august. God sommer allesammen :-)

Quiltehilsener Helene

Ingen kommentarer:

Send en kommentar